Maintenance
Experts in onderhoud
Brede expertise, talloze toepassingen
- Cradle to cradle onderhoudsontwerp
- Asset management en beoordeling volgens NEN2767
- Technisch beheer & planning
- Reparaties, vervangingen en renovaties
- Ondersteuning en interventies
- Prestatiegerichte lange termijn contracten
Waarom Imtech voor onderhoud?
Hoewel u kunt rekenen op een uitgebreid team van technici en ondersteunend personeel, hanteren wij een single-point-of-contact beleid. Onze medewerkers zijn dus nauw betrokken met onze klanten en garanderen steeds een snelle oplossing.
Wij bieden een web-based view om uw onderhoudsactiviteiten op de voet te volgen. Ons SLA-beleid voor het continue beheer van de onderhoudsactiviteiten laat toe de KPI's op te volgen en te borgen. Daarnaast bieden wij een communicatiematrix op tactisch en strategisch niveau en brengen wij kritische onderdelen in kaart met betrekking tot bewaartermijnen en voorraadbeheer. De onderhoudsplanning wordt bovendien jaarlijks aangepast aan de reële omstandigheden en vereisten.
Onze teams staan dag en nacht tot uw beschikking, zowel voor ondersteuning per e-mail of telefoon, als voor interventies ter plaatse. Bovendien zijn we dankzij onze verschillende locaties steeds in uw buurt.
Op basis van governancemodellen hebben we een communicatiematrix opgesteld over hoe ons operationele proces wordt gecontroleerd en geëvalueerd om zo onze samenwerking continu te blijven verbeteren.
Ons business model is gebaseerd op langdurige samenwerkingen. Wij kennen onze klanten en hun installaties door en door, weten perfect wat de behoeften zijn en stemmen onze onderhoudsactiviteiten daarop af.
Meerjarige begrotingsverbintenis
Voor het optimale beheer van de vele contracten en de groeiende hoeveelheid informatie maakt Imtech Maintenance gebruik van een geïntegreerde computerapplicatie die de belangrijkste functionaliteiten van Computer Assisted Maintenance Management (CAMM) combineert rond een centraal systeem (algemene en analytische boekhouding).
Op het gebied van kwaliteitscontrole worden de volgende parameters gecontroleerd:
- Controle van interventie- en hersteltijden
- Aantal meldingen en type melding
- Werkelijk gepresteerde uren
- Onderhoudstijd per object
- Track & Trace reistijden
- Prestatie registratie, Rapport opmaak en KPI bewaking
- SLA per type installatie / Pareto analyse